Go
  • 20/09/08 Kozzmozz @ Vooruit Ghent

Auteur Bericht
    Margie
    Margie's avatar
    Posted: zondag, 21 september 2008 12:09
    Jups, ik ben al wakker en nee, deze keer geen kater aangezien Didier seffes nog in Lier moet gaan draaien voor een namiddagje decadentie in de zonneschijn \PG EMO 

Toegekomen rond één uur en met dat de inkom leeg zat vreesde ik een beetje voor de opkomst met dat Dave Clarke in de Fuse zat. Maar eens binnen zat de zaal al heel goed vol (later op de avond zelfs stampende vol aangezien ze de balkons weer hebben mogen openen). DJ die bezig was was Bone. Hele harde rechtdoor techno - gaan met die banaan.

Bates backstage achtergelaten en dan gaan feesten op Cisco (schrijf ik dat juist?) die een Adventje Live ging placeren. Hele vriendelijke mens trouwens en supersexy \PG EMO  Met Star Wars t-shirt aan trouwens. Naast vriendelijk zijn, kon de man ook verschrikkelijk goed de decks en Ableton onder handen nemen, dus er was veel feest in de zaal. Plus, Cisco hield er de sfeer bij zijn eigen precies ook vee goed in, de man stond de hele tijd te shaken.

Veel applaus bij het beëindigen van The Advent, zwaar verdiend imho. Ik denk dat Cisco gevolgd werd door Inigo Kennedy? Dunno - 't was gisteren moeilijk voor mij om de dj's te onthouden. D'er gaat hier mij wel iemand verbeteren als ik mis was. Maar wowla man! Die heeft er op een bepaald moment den enen classic na den anderen doorgesmeten en bij ons bendeke is het toen echt wel ontploft zenne. Kweet ni hoe het in de rest van de zaal zat - we stonden helemaal vooraan op da moment - maar ik hoop dat iedereen evenveel heeft genoten als bates en ikke.

Eigenlijk waren we van plan van maar een uurke of zo te blijven, maar weer eens gelijk op elke K, blijfde gewoon plakken voor de maatjes die er rondliepen en de machtige sfeer. Tx Mathi en Spacid voor ons weer een machtig feestje voor te schotelen. En de laser! Mmmm, I love de laser!
    En B, ik hoop dat ge in PJ zijn logeerbed zijt mogen blijven slapen, want anders vrees ik dat er weer vree veel struikskes gaan geknuffeld zijn \PG EMO  You rule dude and I love you \PG EMO 

Posted: zondag, 21 september 2008 12:59
    +censored+

Leuk om weer es wat mensen terug te zien, daarvoor gaan we nog es naar Kozzmozz.
    In tegenstelling tot Margie hare report vond ik het muzikaal niet zo zo (maar dat is persoonlijke smaak, geen verwijt naar jou toe margi'tje)

Cisco vonnek zwaar , maar dan ook héél zwaar sucken (cisco Amok, what's the difference?).

Uiteindelijk ben ik een zero-verwachting richting vooruit vertrokken, en dat was de goeie instelling achteraf gezien PG EMO 20

Deg vond ik ook vrij minimaal draaien (al verwachtte ik van hem wel iets meer, aangezien hij toch wel altyd dat ietsje meer brengt), maar deze maal bleef het uit

Dj bone was dan ook weer het grote vraagteken, aangezien hij soms héél erg kan teleurstellen, en dan weer héél goed kan zijn. Hij hield gelukkig een deftige trend, en liet me toch wel wat genieten!

Derna dus Cisco, die voor mij een dikke nul was...en inigo die toch wel een goeie indruk naliet.
    Dan moeten vertrekken wegens Ramadan Karim, maar uiteindelijk kon het me wel bekoren om de vooruit buiten te stappen om 4u (denk ik)

Al bij al wel een oké avondje, deels door het gezelschap, deels het muzikale (een beetje dan toch)

Posted: zondag, 21 september 2008 13:52
    wrote:
    Dan moeten vertrekken wegens Ramadan Karim,

neee neee vertroken om dat hij deraan waard ,dat ist gewoon\PG EMO 

ik ga het hier kort houden persoonlijk van ik het wel goed .toch wel het enigste feesje waar er nog techno gedraaid word ten minste en nie zo als

I LOVE kwee nie wade

maar voor de rest were veel volk tegen gekomen EN ook meneer nonvio

POTJE BREKEN IS POTJE BETAALNEUU
    \PG EMO 
    Vee
    Vee's avatar
    Posted: zondag, 21 september 2008 14:34
    twas in orde

The Advent live +
    Kr!z ++
    Innigo Kennedy +++

Posted: zondag, 21 september 2008 17:16
    Nachtje thuis of nachtje Kozzmozz, de keuze was snel gemaakt.
    Dus na een namiddagje/avond taart eten, naar huis om andere kleertjes aan te doen en te vertrekken.
    En kort samengevat, ik heb mij wel geamuseerd.

Deg was idd wa minimaal, maar hé, openstaan voor alles é \PG EMO  .
    Bone herinner ik me precies niet meer zo goed (nochtans dat ik ni drink, selectief geheugen je pense), maar was nog wel goed.
    Maar ik kwam eigenlijk voor The Advent en ik vond hem goed ook! enkel pijnlijke sigaret op mijn arm gekregen toen\PG EMO , maar heeft mij ni echt belet om mij te amuseren :p.
    Inigo Kennedy, kende ik eigenlijk ni zo goed, maar had toch serieus goeie momenten! Vermoeidheid begon wel beke op te komen, ma kom ja. Kriz ook nog gezien, kweeni ja vind hem ni slecht, maar vond het vroeger precies beter, kan ook gewoon zijn omdat ik moe was.
    Beetje voor 6 vertrokken zodat ik mijn eerste bus naar huis kon nemen en kwas echt blij dat ik kon slapen, ben als een blok in slaap gevallen.

Maar twas wel een aangename avond!

Posted: zondag, 21 september 2008 18:47
    karim s wrote:
    wrote:
    Dan moeten vertrekken wegens Ramadan Karim,

neee neee vertroken om dat hij deraan waard ,dat ist gewoon\PG EMO 

ik ga het hier kort houden persoonlijk van ik het wel goed .toch wel het enigste feesje waar er nog techno gedraaid word ten minste en nie zo als

I LOVE kwee nie wade

maar voor de rest were veel volk tegen gekomen EN ook meneer nonvio

POTJE BREKEN IS POTJE BETAALNEUU
    \PG EMO 

da komt ervan als ge scheve mensen in nen plastieken auto steekt hé

Posted: zondag, 21 september 2008 19:07
    kvond dezen kozzmozz toch wel uber vet ze! Goeie sets gehoord, met momenten toch veel zwaarder dan ik gewoon was voor kozzmozz (al vond ik dat nie erg). Veel volk, maar nie overdreven zoals soms wel es het geval kan zijn. Leuk avondje in de vooruit,kozzmozz afgesloten en rond 7u terug in Pittem beland! It was a nice party \PG EMO 
    rinonimo
    rinonimo's avatar
    Posted: zondag, 21 september 2008 20:27
    nonvio wrote:
    +censored+ Leuk om weer es wat mensen terug te zien, daarvoor gaan we nog es naar Kozzmozz. In tegenstelling tot Margie hare report vond ik het muzikaal niet zo zo (maar dat is persoonlijke smaak, geen verwijt naar jou toe margi'tje) Cisco vonnek zwaar , maar dan ook héél zwaar sucken (cisco Amok, what's the difference?). Uiteindelijk ben ik een zero-verwachting richting vooruit vertrokken, en dat was de goeie instelling achteraf gezien PG EMO 20 Deg vond ik ook vrij minimaal draaien (al verwachtte ik van hem wel iets meer, aangezien hij toch wel altyd dat ietsje meer brengt), maar deze maal bleef het uit Dj bone was dan ook weer het grote vraagteken, aangezien hij soms héél erg kan teleurstellen, en dan weer héél goed kan zijn. Hij hield gelukkig een deftige trend, en liet me toch wel wat genieten! Derna dus Cisco, die voor mij een dikke nul was...en inigo die toch wel een goeie indruk naliet. Dan moeten vertrekken wegens Ramadan Karim, maar uiteindelijk kon het me wel bekoren om de vooruit buiten te stappen om 4u (denk ik) Al bij al wel een oké avondje, deels door het gezelschap, deels het muzikale (een beetje dan toch)

cisco sucken? fucking hell?
    amok al eens bezig gehoord?
    ok iedereen zijn smaak maar sisco was gewoon hemels
    techno zoals hij zou moeten zijn!!
    twas echt nen vetten koz in mijn ogen lang geleden...
    voor mij de perfecte koz!

Posted: zondag, 21 september 2008 20:31
    Censored trouwens?
    En Karim, ik heb u weer misgelopen!

Posted: zondag, 21 september 2008 20:32
    ja, kheb me nog ingehouden :p
    No offence hoor margi'tje.Tis gewoon niet meer voor me denkek , die kozzmozz'en.
    Iedereen die cisco jaren gelee hoorde, die weet wat er wel goed was mijn gedacht
    Maar dat is dan ook weer mijn persoonlijke mening! Ik ben dan ook blijven hangen in den tijd van de kuip.

Posted: zondag, 21 september 2008 20:35
    No offence - none taken, want het was mijn feestje ni he \PG EMO  Iedereen zijn eigen muziekkeuze en zijn eigen goesting zeg ik altijd! \PG EMO  Heb je trouwens weeral mislopen ... we gaan ons op rave our souls een goed smijten he samen - met dezelfde muziekkeuze dan! \PG EMO 

Posted: zondag, 21 september 2008 20:38
    Margie wrote:
    No offence - none taken, want het was mijn feestje ni he \PG EMO  Iedereen zijn eigen muziekkeuze en zijn eigen goesting zeg ik altijd! \PG EMO  Heb je trouwens weeral mislopen ... we gaan ons op rave our souls een goed smijten he samen - met dezelfde muziekkeuze dan! \PG EMO 

weet ik hoor, en ik heb respect voor muziekkeuze van mensen. Maar uiteindelijk zie ik er geen kwaad in om mijn mening te zeggen. Der zijn al genoeg 'ja-knikkers' in de wereld, en dat is nu eenmaal niet aan mij besteed!

Posted: zondag, 21 september 2008 20:39
    nonvio wrote:
    ja, kheb me nog ingehouden :p No offence hoor margi'tje.Tis gewoon niet meer voor me denkek , die kozzmozz'en. Iedereen die cisco jaren gelee hoorde, die weet wat er wel goed was mijn gedacht Maar dat is dan ook weer mijn persoonlijke mening! Ik ben dan ook blijven hangen in den tijd van de kuip.

dieter ge zijt ook oud aant komen he maar ook OUD en jah \PG EMO 
    psytox
    psytox's avatar
    Posted: zondag, 21 september 2008 20:40
    'k ben nu niet echt meer into techno maar KozzMozz deliverde toch wel weer. Bones vond ik niet zo denderend, maar ook niet slecht, hij was kalm begonnen maar legde er al vroeg de pees op. Enfin, gewoon okee dus.
    Cisco heeft mij dan aan't dansen gekregen met een regelrechte ramset, take no prisoners moet ie gedacht hebben. Zalige peet, KozzMozz gast van de eerste uren en nog altijd zo sympathiek als maar kan. Respect.
    Inigo dan, loeihard, technisch dik indrukwekkend bij momenten, maar wel een beetje teveel hitjes naar mijn smaak, maar fuck it, 't was wat het tamme publiek nodig had: een goei schop in hun achterste. En 't leek te werken, alleszins waar wij stonden werktte iedereen zich in't zweet.
    Niet meer gebleven voor de laatste. En 'k moest deze middag draaien op (zo bleek) een van de gezelligste feesten da'k al heb gedaan, dus ja. Zwaar weekend, nu zo lam als iets, maar verdorie ik heb me weer extreem geamuseerd. Lang leve 2008! en hoera voor Spacid en Mathias en de crew voor alweer een fijn feest. En mijn madam en ons sjaarie en pj en bert en delfin en sandra enz enz enz voor gezelschap.

Spread the K!

Margie wrote:
    Censored trouwens? En Karim, ik heb u weer misgelopen!

misgelopen??

trouwens waar waart ge madam met de schoone bennen LOL
    nonvio
    nonvio's avatar
    jaja, zei de man met de plastieken otto...

Laat van je horen op het PG forum!

Je moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Partyguide » forum » Uitgaan » Reports » 20/09/08 Kozzmozz @ Vooruit Ghent